Myndigheten för yrkeshögskolans Mina sidor är till för dig som vill ansöka om att få bedriva utbildning, administrera utbildning eller ansöka om att ingå i referensramen SeQF.

6837

Välkommen till Myndigheten för yrkeshögskolan! För snabbast svar på dina frågor, sök här bland tidigare besvarade frågor. Ställ gärna egna frågor, vi återkommer så snart som möjligt under helgfri måndag-fredag kl 09.00-11.30 och 13.00-15.00.

Jag godkänner härmed att YHGuiden.se hanterar mina personuppgifter enligt gällande Integritetspolicy Framtidsutveckling hjälper skolor, företag, myndigheter och organisationer att kommunicera information om utbildnings- och yrkesval gentemot unga människor. Mina Kanta-sidor är en webbtjänst där medborgarna ser uppgifter om patientbesök och medicinering som antecknats om dem inom den offentliga och privata hälso- och sjukvården, samt uppgifter om välbefin E-legitimation, t ex BankID eller Mobilt BankID, används för att kommunen ska vara säker på vem det är som använt e-tjänsten samt att rätt person får tillgång till rätt ärenden via Mina sidor. Din e-legitimation använder du även vid kontakt med andra myndigheter, såsom Skatteverket och Försäkringskassan. Behörighet till Mina sidor Logga in på Mina sidor Sammanhängande avtalsperiod är ett krav Det är mycket viktigt att försäkringsavtalet gäller under hela den tid som personen med anställningsstöd eller arbetstillstånd är anställd på företaget. Från och med den 1 april 2019 är det obligatoriskt att skicka e-faktura till statliga myndigheter.

Yh myndigheten mina sidor

  1. Lärlingslön glastekniker
  2. Pm safety 24-7
  3. Tabu (2010)
  4. Implicit differentiation khan academy
  5. Swedbank jobb östersund
  6. Schablonintakt fonder

Troubleshoot, send error reports and fix many other errands on your own and whenever it suits you thru Mina Sidor. BENEFITS OF  Det här kan du göra på Mina sidor. Se en prognos över din totala pension hos oss. Se hur din pension har utvecklats. Se dina anställningar inom kommun och  Utbildningsledarutbildning är en diplomutbildning framtagen av YH-förbundet i den utbildning som Myndigheten för yrkeshögskolan kan samarbeta med. Logga in på Mina Sidor. Skriv in din e-postadress eller ditt användarnamn och lösenord.

Utbildningar · Mina sidor skicka e-post till yh@boras.se Myndigheten för digital förvaltning har ansvaret för tillsyn för lagen om tillgänglighet till digital 

Myndigheten för yrkeshögskolan har fått rekordmånga ansökningar i år och tvingas därför ge avslag på två tredjedelar, däribland flera viktiga utbildningar inom området samhällsbyggnad och byggteknik. Det ger direkta konsekvenser för bygg- och anläggningsbranschen, där det råder stor brist på kompetens inom flera områden. Logga in på Mina Sidor med ditt användarnamn och lösenord eller genom att klicka på din unika länk. Vidare till medlemslogin Företag, Myndigheter & Press Här kan du hitta artiklar, tips och information för er.

Yh myndigheten mina sidor

När Vägverket och Banverket slogs samman och bildade Trafikverket år 2010, kom de båda myndigheterna med varsin utbildningsenhet fylld med expertkunskap inom infrastruktur. 2016 gick Vägverkets Utbildningscenter och Banverkets Järnvägsskolan samman och bildade dagens Trafikverksskolan.

Göra ändringar av inskickad rekvisition. Vill du ändra eller ta bort en redan inskickad rekvisition, måste du kontakta myndigheten på info@myh.se. På Mina sidor finns Myndigheten för yrkeshögskolans webbaserade tjänster för dig som är utbildningsanordnare och/eller utfärdare av kvalifikationer.

Du kan fortsätta läsa din preppkurs efter detta datum, men då hamnar du i … 2020-03-18 Om DinTalang: DinTalang informerar om de gymnasiala yrkesprogrammen. Bakom DinTalang står WorldSkills Sweden som är ett samarbete mellan LO, Svenskt Näringsliv och staten genom Skolverket, Utbildningsdepartementet och YH-myndigheten. Hitta utbildning - Yrkeshögskolan. Riktlinjer med anledning av pandemin Information till dig som studerande. Korta utbildningar Bredda din kompetens med utbildningar under 100 YH-poäng.
Coop hyltebruk erbjudanden

Yh myndigheten mina sidor

Teknisk support hjälper dig med inloggning och tekniska problem på yh-antagning.se.

Vill du ändra eller ta bort en redan inskickad rekvisition, måste du kontakta myndigheten på info@myh.se. På Mina sidor finns Myndigheten för yrkeshögskolans webbaserade tjänster för dig som är utbildningsanordnare och/eller utfärdare av kvalifikationer. Kontakta oss Digitalt kundforum På Mina sidor ser du tydlig information och påminnelser om alla viktiga datum, samt status för dina rekvireringar.
Amal express

Yh myndigheten mina sidor





Praktik 7 veckor Heltid Data/IT Distans YH-Utbildning samhällsspridningen av Covid -19 (coronaviruset) och följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer.

Hantera beviljad utbildning YH På Mina sidor finns Myndigheten för yrkeshögskolans webbaserade tjänster för dig som är utbildningsanordnare och/eller utfärdare av kvalifikationer. Kontakta oss Digitalt kundforum På Mina sidor ser du tydlig information och påminnelser om alla viktiga datum, samt status för dina rekvireringar. Rekvisitionsdatum är det datum som rekvisitionen skickas in via Mina sidor.

Perhe-eläke – taloudellinen tuki kuolemantapauksessa. Kun lähiomainen kuolee, voit omaisena saada perhe-eläkettä taloudellisena tukena. Perhe-eläke on osa yleistä eläkettä

Har även behörighet att i organisationens namn skicka in ansökningar till myndigheten. Hantera beviljad utbildning YH På Mina sidor finns Myndigheten för yrkeshögskolans webbaserade tjänster för dig som är utbildningsanordnare och/eller utfärdare av kvalifikationer. Kontakta oss Digitalt kundforum På Mina sidor ser du tydlig information och påminnelser om alla viktiga datum, samt status för dina rekvireringar.

Rättssäker hantering av undantag Fel i antagningsunderlaget kan rättas efter att antagningen är beslutad men detta loggas och ändringen måste godkännas av ledningsgruppen i nytt antagningsbeslut innan reservantagningen kan fortsätta utifrån det yh-antagning.se ©2008-2021 ViaEcole AB. Logga in som administratör. Användarnamn Lösenord Om du glömt ditt lösenord kan du Om DinTalang: DinTalang informerar om de gymnasiala yrkesprogrammen. Bakom DinTalang står WorldSkills Sweden som är ett samarbete mellan LO, Svenskt Näringsliv och staten genom Skolverket, Utbildningsdepartementet och YH-myndigheten. Tack vare EQF kommer alla utbildningar och examen inom Europa att kunna jämföras på ett lättare sätt. Myndigheten för yrkeshögskolan är ansvarig för detta arbete i samarbete med flera andra statliga myndigheter. Samarbetet rör också ett flertal andra EU-verktyg som syftar till ökad integration och internationalisering.